Hoe ziet het verslag van de vergadering eruit?

niet importeren

Een overzicht van de elementen die het werfverslag in grote lijnen moet vermelden.

Het verslag van de vergadering wordt meestal opgesteld door de architect en moet de inhoud van de vergadering weergeven, evenals een aantal aanwijzingen over de lopende werken geven. Iedere architect stelt het verslag op zijn eigen manier op. In grote lijnen moet het werfverslag volgende elementen vermelden:

1. Identificatie van het verslag, datum van de vergadering, dossier

2. Aanwezigen en personen die werden uitgenodigd, maar afwezig bleven

3. Goedkeuring of wijziging van het vorige verslag

4. Vorderingen op de werf
Uitgevoerde en lopende werken, situering ten opzichte van de termijnen, vermelding van de dagen waarop door het slechte weer niet kon worden gewerkt

5. Beslissingen aangaande de werken die nog moeten gebeuren
Bijkomende aanwijzingen, herhaling van specifieke eisen, planning en coördinatie

6. Wijzigingen en aanvullingen
Beschrijving van de wijzigingen en de redenen daarvoor, eventuele extra kosten, eventuele bijkomende uitvoeringstermijnen

7. Inzameling van de doorgespeelde en ontvangen documenten
Vermelding van de doorgespeelde documenten, de documenten die werden goedgekeurd

8. Te ondernemen actie(s)
Documenten die moeten worden voorgelegd, stappen die moeten worden gezet, personen die moeten worden gecontacteerd of die aan de slag moeten

9. Volgende vergadering
Plaats, datum en uur, mensen die zijn uitgenodigd

10. Eventuele handtekening(en)

11. Verspreiding van het verslag

Cédric Bourgois

Niet gevonden wat je zocht?

Probeer het nogmaals in onze zoekmachine.

Gerelateerde artikels